Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Jossan Bergström - 3 november 2010 22:28

Jag har städat klart nu...Jag hade skrivet jätte mycket men det vart nått konstigt med darton så det försvann men jag vill visa smailsarna jag har på den här sidan.Och så ska jag säga att Jag har vuxenkalas på Söndan för jag fyller år snart!!!

   

Jag orkar inte lägga in smailsarna...Jag är lat som fan!  Jag vill bara säga att jag ska hämta hem Fabian i morgon..Det  ska bli kul att se hur han rgerar på Åna.  ,så vill jag säga en sak till också när jag är med greta så har jag en tröja som ser u  s å här  hahah.....nu är jag på Skriv humör att jag skriver lite till.Jag vill att alla som läser det här inlägget kommerterar så jag vet hur många som kollar på min blogg.  Måste gå.. God Natt!  

Av Jossan Bergström - 3 november 2010 16:55

Hela dan har jag städat rummet och jag är inte klar än fast klockan är 17:14..Jag är seg inom städnigen. Annars så har vi städat ut rummet där fabian ska vara.Det gick rätt så bra vi vart klara rätt så fort,när vi städade så hittade jag ett pris som mamma har vunnit med sin förra häst Prins.Det var rött och fint tyvärr har jag ingen bild på det.Nu ska jag forsätta städa hej då  

 

Sanna,Viktor och jag


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards