Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Jossan Bergström - 5 november 2010 23:54

                       Hästdagbok

I morgon ska jag och mamma ut och rida igen! När vi red idag så lärde jag mig att stå upp i sadeln det var svårt ibörjan men efter ett tag vart det lättare.men det vart drygt.Jag ska lägga upp bilder på nya fräca bilder på Åna och Fabian i morgon.Sen när vi skulle ta iin hästarna gick det bra idag Sanna tog Åna och jag tog fabian.Som ni ser har hästarna fått sin egna ketegorier som heter Hästdagbok där har jag tänkt att skriva ett vanligt inlägg omdan och ett hästinlägg om dan.Nu hade jag tänkt skriva lite om fabian och Åna när Dom är född och vad för ras   Åna=2000=Varmblod    Fabian=1994=D-Ponny

Nu vet ni lite om dom jag skriv D-ponny på Fabian för man vet inte vad han är för ras....Nu har jag en fråga till en av mina läsare  Hej Greta hoppas du ser det här :) Jag undrar om du vill rida ut morgon?

HEj Då alla läsare Sov Gott!

Av Jossan Bergström - 5 november 2010 15:06

Ja nu har jag och mamma Ridit och det gick jätte bra! Fabian och Åna var jätte snälla.Nu sak jag bara slappa och se på tv lyssnar på musik...Jag lyssnar mest på P!nks nya låt den är jätte bra fast alla hennes låtar är bra. Och så vill jag säga så här: Ann bloggar jag nog ofta?  Jag vill ha tips på bra filmer och Musik så jag har nått att göra idag tills Idol! Jag hade fel igår!! på robinsson så pkte inte hon som jag tyckte utan Elin och en till tjej! Brukar det vara två? Jag kollade på Robinsson och indåg att det SUGER vilka håller med mig? Nu måste jag sticka!! Ska Spela Sims! Hej Då                                                     
     Jag               och         Åna

Av Jossan Bergström - 5 november 2010 09:32

Hej idag så ska jag och Mamma ut och rida.Jag på Fabian och mamma på Åna.Det ska bli så hilma roligt. Nu ska jag käka frukost sen ska häst kläderna på och vet ni vad? Jag ska få en till roktbox för mamma har snott min låda där jag har ryktboxarna......Måste gå ska bara slänga in en bild!

Fabian 16 år  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards