Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Jossan Bergström - 6 november 2010 21:50

              Hästdagbok

I dag har jag och mamma ridit då hittade mamma värdens krnligaste väg men vi  och tvättta hästarna för dom varkom hem tillslut. När vi kom hem så sadlade vi av och tvättade dom för  mamma köde slut på mig OCH Fabian hehe..Sen så släppte vi ut dom ihagen och mockade det tråkiga med häst det är nog det ända.Sen så såg vi att pappa hade börjat med sadelkammaren som vi ska ha igången ingen av er kommer fatta men ändå.Så vi gick in och hållde på lite sen när vi gick ut igen ås var pappa klar så kanske i morgon ska jag sätta in grejerna.MEn det d¨liga på hela dan är att Baringa vart sjuk men inte allvarligt hon mår bra hon står i sin box och käkar och dricker vatten.och så en glad nyhet på Månda kanske ska jag rida ut ensam med Fabian. Nu måste jag gå Hej Då Sov Gott,

  

Fabian och hans förra Ägare

Av Jossan Bergström - 6 november 2010 21:39

Nu har man sett på så mycket bättre och det var jätte roligt av se

    Tomas i den lilla hjälmen :)

Jag trodde att han skulle vara på den bilden men det var han inte :(, Men han var jätte gullig iallafall. I morgon ska jag ha kalas som jag nämnde förut.Jag längtar tills jag får käka nergerbollar opps Cockladbollar..och såklart attt få öppna presenter.Jag vill rekomdera en bra film som går på kanal 5  men jag vet inte vad den heter men den är bra. Idag har vi satt in Sims 3 på Erikas dator och jag har splat det typ hela dan :) :=) Måste gå Hej Då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards