Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Jossan Bergström - 8 november 2010 16:12

                Hästdagbok

´Det var inge ridning idag ;( Men på Onsdan kanske i morgon ska jag rida i mon jag och mamma för Fabian har fått sina nya skor då! På Onsdan med Gerta och Lord tror jag....När jag kom hem så hade mamma mockat redan så det slapp jag :) Men jag ska lägga in hö och ryckta min underbara hästar Carol,Åna och Fabian, NU måste jag gå jag ska ut och kolla om Hästarna vill ha vatten...Sys!

      

fabian,Åna och Carol

Av Jossan Bergström - 8 november 2010 16:07

Jahah nu har man suttit och gjort läxor i en timme.Jag ska nu se på tv sen ska man ut och ta in hästarna.Idag var det första dan efter lovet.Vi hade idrott på morgonen sen hade vi alla vanliga ämnen NYTT en ny i klassen vet inte nå vad han heter :) men jag kallar han lusselelle hahahah....Han verkar vara snäll men en skämtare också! Jag ska nu forsätta med läxorna Hatar DOM! för jag  såg att jag hade mer i en väska som jag hade före lovet :( JAJA HEj Då! sys!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards