Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Jossan Bergström - 14 november 2010 19:47

I dag är det farsdag och jag vill söga att jag Älskar Min Underbara Pappa

 

Min Underbar Pappa!


Idag har jag ridit med mamma och det gick vädigt bra! Jag sadlade och Tränsade själv! Jag är stolt ;) Sen har jag läst och käkat sen har jag varit Äppelbo och hämta spån med mamma och pappa!  Min Underbara hästar har gått in för idag men pappa är inte klar..Han håller på med en sadelkammare! Han är snart klar så jag få inreda den! Mer har jag inte gjort nu ska jag se på Vampire Diars tror jag det stavas men det det känt fel! ;) Nu ska ni få en bild på snyggingarna i Vampier ja ni vet!!

 

Av Jossan Bergström - 14 november 2010 19:32

Ja som i rubriken. En bok är allt man behöver ibland. Man kan försvinna timmar man kan var huvodpersonen eller bara en person som kom på tal någon gång. Man kan försvinna när det är som svårast eller att man har tråkit, Idag har jag läst ut en väldig bra bok vars namn är "Hej vacker" Den är andra i en serie :) Den handlar om en tjej som är stockholmare men hennes mamma är en sama alltså en som bor i lappland! Angnes åker dit och träffar Herik tjejen som är stockholmaren. Henrik och Angen blir kära sen händer det mycket mer men jag tänker inte brätta!!!

Jag ger den 10 av 10 den var suvrän!

 

Så här ser boken den har 243 si dor är gjort av Ann-Helen Laestadius


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards