Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under december 2010

Av Jossan Bergström - 22 december 2010 12:41

Idag har vi fått "fin" besök av Roine Ida och Ann. Dom sitter här än när jag skriver det här. Idag har jag vilodag men jag är stressad för jag har inte klar med mina julklappar, jag har kvar till´: Erica, Robert sen kommer jag inte jag ihaåg vilka mer.Jag ska nu forsätta med min bok som jag har lånat den heter TORSDAGSBARN

Av Jossan Bergström - 21 december 2010 15:57

hello! sat down with Greta and talk about boys! heheh just kidding or did I? Today I have Greta and driven sleigh! We would take a small tree but it was a bit wrong
there was a small and a very stor.Men it was good for Greta got a Christmas tree:) Today was the last day of school yay! Now I drink mulled wine.
hehe det vart på engelska idag!

Av Jossan Bergström - 19 december 2010 20:37

Ja vad tycker ni om min nya Heder? Alltså den som är början av bloggen bilder på min skor och ett träd, eller tycker ni bättre om den andra med hästarna? Snälla säg vad ni tycker!

Av Jossan Bergström - 14 december 2010 19:47

Jag har haft Lucia och Min underbara vän Greta vad Lucia!! Lucian var igår!! Innan när jag skulle dit var jag i morgonrocken och stod jag framför spegeln DÅ kom Gunnar med mera och jag bara Hello... Sen efter dom hade åkt ungeför fem ( vi skulle samlas klockan halv åtta) Så kom Ramsus,Viktor,Tina Anna, Roine och Lilla Ida!! Ida hade ett lucia linne på sig och ett  rött band i midjan.. Så var dom här tills jag åkte till samlingen innan. (dom kom på Lucian ann och dom inte gunnar) Vi var bra fast vi tappa ordningen hehehe, Sen i morse kom Roine med Ida Kl  8! HJälp! Men jag fick gosa med ida! Sen åkte jag till skolan ! Nu  måste jag gå men jag måste säga att  jag har skrivit mycket ... och !!! hehe SYS

Av Jossan Bergström - 13 december 2010 08:47

hej på er...Det är en sak som jag inte fattar, jo för om man handlar på t.e.x erikshjälpen så betyder det inte att man är fattig eller var man ska säga! JAg och mina syskon älskar att handla på secondhand..Jag har köpt skor tröjor kvajer massoar och  dom är lika fina och kanske inte samma kvalte som nya men det  spelar väl inte roll?? Nej så köp cad ni vill på secondhand!!!

Av Jossan Bergström - 12 december 2010 11:04

Hej på er...Jag vet inte vad jag ska göra..Jag ska mocka senare inte nu! Jag kanske ska spela sims? Nej det vill jag inte men vad vill jag göra?? Ska jag skriva nått? Ja med Vad fan då??? Jaha nu ska ni få veta dagens händelse här börjar det.. Mocka sen på darton äta mat sen så ta in hästarna..fMen jag vill inte sitta på datorn hela dan.. Och så finns det inget att göra :( Snälla hjälp mig någon

Av Jossan Bergström - 12 december 2010 09:03

Hej hej...Nu har man sett kalendern i elva dar nu. Den är bra faktist! Jag gillar den för den är  inte lekadat som dom andra som suger som typ..........sägg i brevlådan hette den så? ja jaja ses någo gång!

Av Jossan Bergström - 11 december 2010 16:13

Jag undrar bara

:) ;) hehe visst var det roligt???? Jag ska snart se film Med Greta!  

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards