Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jossan Bergström - 10 januari 2011 17:28

Här kommer info Om MIna hästar:


Carol 16 år (Inte säker) Shettis/ Går ej att rida har fång

       

Åna/Haney River 11år Varmblod /Har varit travare är nu bara ridhäst

Fabian 17 år D-Ponny okänd ras/Ridhäst och hopphäst


MAmmas hästar:


Baringa 28 år/ Har gått i pansion.

Ballerina 23 år/ KAn ridas men har inte gjort det på flera år kan räknas som pansionär.Dotter till  BAringa.


SÅ varsegod lite fakta. Tyvärr så har jag inge bilder på Baringa och Ballerina

Av Jossan Bergström - 10 januari 2011 17:22

Nu har jag enkligen en bild på Fabbe men jag har inte tagit bilden det har Greta men det bilr bilder som jag har tagit får ni KANSKE i morgon..

        FABIAN 17ÅR

Av Jossan Bergström - 10 januari 2011 16:55

Idag har jag och Greta först ridit Åna och Fabian jag på Åna och Greta på Fabian. Sen så åkte vi till Greta och red, jag red på Alladin och han var lite busig idag,för han ville inte lyssna på mig. Men det gick bra..Nu ska jag lägga in "Några" bilder.

                                                                           

Det vart rätt så många bilder! hehe!! Vissa är tagna av mig några av Greta.Hästarna som är i hagen kan jag inte säga vilka det är, men det alladin som  äter hö. Och det är Lord Greta rider på. Det är Fabian på bilderna inne i stallet.SOv Gott  PS:Skola I MORGON!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards