Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under januari 2011

Av Jossan Bergström - 10 januari 2011 16:55

Idag har jag och Greta först ridit Åna och Fabian jag på Åna och Greta på Fabian. Sen så åkte vi till Greta och red, jag red på Alladin och han var lite busig idag,för han ville inte lyssna på mig. Men det gick bra..Nu ska jag lägga in "Några" bilder.

                                                                           

Det vart rätt så många bilder! hehe!! Vissa är tagna av mig några av Greta.Hästarna som är i hagen kan jag inte säga vilka det är, men det alladin som  äter hö. Och det är Lord Greta rider på. Det är Fabian på bilderna inne i stallet.SOv Gott  PS:Skola I MORGON!

Av Jossan Bergström - 9 januari 2011 22:26

Idag har jag varit med greta konstigt eller??  Greta har haft lektihon med mig och Fabian. JAG HAR HOPPAT 30 CM jippi! Men jag hade inte hopplektihon utan dressyr lektihon.Det gick bra men fabian var lite het i början och i slutet men inte i mitten för då var et dressyr och i slutet var det hoppning.tyvärr har jag inga bilder för min smaret mor glömdet bort.>NU ska jag S OVA



                         GOD NATT

Bilder från igår och idag;

  Idag

    Igår

Av Jossan Bergström - 9 januari 2011 22:05

En sak undrar jag...Om du har en häst som springer i trav allså i tävling, och sen skulle den hästen sluta dra in pengar skulle du då slakta den? Skulle du släkta en häst som du har haft sen den bara en litet för?  Jag skulle aldrig kunna göra en sån sak. Jag känner en kille eller vad man ska säga som är en "trevuppfödare" som nu har ett sto och en valack som är tio och en yngre som inte drar in nog mycket pengar så han täker salkta dom. Såna som han är idioter! Ja det var allt tror jag...En sak till stot och valcken koommer bli mitt innan nattens slut! Eller så kommer jag tvinga honom att prova sälja dom.

Av Jossan Bergström - 7 januari 2011 23:59

I dag har jag och Greta varit på "Julplundring" i skolan. Det var jätte kul! Jag,Greta,vickan,Josse och Tove satt typ hela tiden i matsalen och hade en liten fest. Ibland gick vi och dansade som fan!! och vi gick ut en gång och andades en stund snackade skit och kanske jag vet inte men jag tror vi har bestämt att vi ska någon gång åka till bolänge och Shoppa. Jag ska bara slänga in en bild sen måste jag ner och hämta mobilen och ladda den för Jag och sanna och erica ska till cissi i morgon och jag tror jag ska ta lite bilder. Sen ska jag catta med greta sen...SOVA

 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards