Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Jossan Bergström - 8 februari 2011 20:35

I dag ska jag börja med nått nytt.. jag ska utse en snygging för dagen och en bästa musik video bra va? Okej..I dag har jag varit i skolan och haft slöjd då gjorde jag massor av skyltar till hästarn, sen åkte jag hem red med Greta, hon på Alladin och jag på Fabian. Jag ch Greta skulle byta häst för skojs skulle men det gick inte så bra för fabbe ville hem och Greta ville hoppa upp och hon fick lov att stå på nått för hennes ben och Fabian ville inte stå stilla men till slut kom hon upp. Och jag direkt på Alladin för han var på väg att somna. Sen red vi och så sen så bör vi hem igen och red hem. När jag hade kommit hem hade min UNDERBARA SYSTER ERICA tagit dom andra hästarna! Så det var bara att ta in honom. Nu har jag bestämt mig jag ska skaffa tandstäling, jag har haft i gommen men nu ska jag ha räls nere och uppe. Ja det var nog allt för i dag, i morgon är det skola och EngelskaProv  JAG DÖR!!Jag har tränat och tränat men det sitter inte, ska träna mer nu!

                                       Dagens snygging:

                Robert Pattinson i Twilight

    

 SÖT VA?

                               Dagens Video

Logiskt med Plura

                       

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards