Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Jossan Bergström - 16 februari 2011 17:48

Nu ska jag skriva om resan till Norge,

Det kommer bli text UTAN bilder för jag hade inte med kamran dumt nog.

------------------------------------------------------------

Vi vakna klockan 04,30.

Vi gjorde oss i orning, sen så väntade vi på att Anns mamma skulle komma för hon skulle ha hand om Ida,

Vi åkte halv sex, sen åkte vi i fem sex timmar sen var vi framme.

 Vi var i Röros, Norge, en timme före vi var framme så somna viktor.

Så när vi var framma så  fick vi lov att väcka honom och det tyckte han inte om.

Så nu var vi framme, vi gick och skulle kolla på hästarna som ska vara där, men det var så kallt att vi sket i det och gick runt marknaden ett varav för det var så kallt.

När vi gick där så träffa vi Mormor och Morfar,

och jag hade inga vantar så mormor köpte ett par åt mig :-)

Sen så tvingade nej bad mormor oss att åka till deras stuga och äta mat med dom, så vi åkte dit och åt mat, kissade sen så åkte vi hem

 

Det var nog allt! Hehhe om du vill se bilder så gå in till:

http://annbergstrom.blogg.se

 

 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards