Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Jossan Bergström - 18 februari 2011 15:37

I går så lorengera Fabian med sadel på, sen så hoppade jag upp och tränade min balans det gick rätt så bra faktiskt. Sen så tog vi av sadeln och jag hoppade upp och tränade lita balans, mamma lorengera alltså samtidit. sen så tog jag in han och borstade av honom, varför jag inte tog nårgra bilder förstår jag faktiskt inte, det var nog för min mobil var inte laddad. Sen efter jag hade borstat honom och tagit honom till hans box och gett han hö och vatten, så gick jag in och satt på mig varmare kläder sen åkte jag till ridhuset och skrittade av Alladin, för egekligen så skulle jag kolla när Viktoria hoppa men jag hann inte för jag hade så fullt upp. MEN jag fick skritta av honom och trava av honom och lasta honom.

I dag ska jag rida barbacka, jag skriver mer sen.

 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards