Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Jossan Bergström - 21 februari 2011 18:47

Som det står ska jag jag skärpa mig med bloggningen. Jag var duktig i början jag vart sämre och sämre dest då längre jag hade bloggen, jag ska försöka blogga varje dag,  skriver dagen efter om det och det jag har gjort den dagen.

          Idag vart det inga bilder heller för råkade i förgår tappa min mobil

          i en vattenskäl, allvar jag råkade jag hållde i den sen så slank den bara.

         men jag har lite bildre från somras innan jag fick Fabin och hade bara

        Åna. dom får ni senare i inlägget. Idag i skolan hade vi gympa och så

        klart skridskor, inte för inte gillar det men det finns aldrig skridskor i min stolek (Jag har inga egna) så jag fick vara med fyran för vi delade på timmen, fryan spelade bedminton halva timmen och femmorna åkte skridskor då så bytta dom av, sen fick jag följa med fyrona ut och se när dom åkte skridskor.Sen så åkte vi till skolan hade lektihon åt lektihon. Sen så åkte jag hem  med Greta för mamma var på jobbet och gretas pappa bor bredvid oss typ. Jag kom hem åt mat gick ut och mocka åt mina små och stora sötnosar, gick in och gjorde läxor och när jag kollade ut så var det mörkt redan så det vart inge ridning idag, så jag gick ut och tog in hästarna och här sitter jag och skriver ska snart gå ut till sötnosarna och ge dom vatten. Ja det var nog allt.

Vi sys

Glömde bilderna kommer här som lovat

  Carol Min lilla sötnod´s   Åna Min stora sötnos   Barringa Baller mina två stora sötnosar


Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards