Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Jossan Bergström - 28 februari 2011 16:19

I dag så vaknade jag kl åtta. Jag gick upp och såg på lite tv, sen gick jag ut och mockade åt Fabian och la in hö och foder i krubban. Sen gick jag in och då hade mamma åkt med Erica till vansbro på hennes pro. Undertiden så åt jag frukost sen när mamma kom hem så red vi en sväng, då hade åna det nya tränet och Fabian en av sina nya vooljlock, och sadelgjord och sadelrumpvärmare. Jag vet faktiskt inte vad det heter. Vi red i skogen en sväng och så fick dom SPRINGA väldigt långt! Sen gick vi hem och jag tog lite kort på Fabian och Åna, det vart inga foton på Carol idag,Ja det är nog alt jag har gjort som är intressant! jag har ju tagit hästarna nu bloggar jag hehe, nu serr jag på tv jag ska nog ringa Greta eller någon, erica är med sina kompisar medans jag sitter här och stirrar.

Syns i morgon

  Jag och Fabian,dubbelhakan är på grund av hjälmen.     Åna med sitt fina träns.

Fabian

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards