Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Jossan Bergström - 1 mars 2011 18:24

Den här dagen tycker jag har gått väldigt fort. Jag sa till mamma igår att hon skulle väcka mig åtta, men mamma ”råkade” glömma att väcka mig så jag sov tills tio på dagen, så jag var lite sur på mamma. Jag gick upp och åt frukost och satt på mig stallkläderna, sen gick jag ut och tog in Fabian bara för mamma orkade inte rida idag, jag longera Fabian utan sadel och pappa tog kort, sen så hoppade jag upp och red barbacka en stund sen så tog jag in han och borstade av honom och tog av han tränset och satt på honom fleece täcket och grimman. Sen tog jag ut han i hagen där Åna stod och mumsade på lite hö, sen gav jag dom middagshö och vatten sen mockade jag åt Fabian och la in foder till alla hästar, sen så fick jag veta att mamma och Erica började fyra så jag fick lov att ta in hästarna själv men det gick bra. Nu sitter jag inne och bloggar ska snart ge hästarna vatten, nu ska ni få lite bilder från idag.

Syns

          Nikanske undrar farför pappa lorgerar mig undertiden jag rider barbacka det är för jag rädd för om jag ramlar av att han ska springa iväg så pappa håller i.



Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards