Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Jossan Bergström - 3 mars 2011 19:17

Hej jag glömmde att berätta en sak igår... Jo jag och Greta var på travbanan med min familj. Då kom vi på att vi skulle ställa Alladin och Fabian <3 där. Så vi frågade Morfar (Han är ordförande) och han sa att han skulle dra i några trådar så vi fick ställa hästarna där tills på ssöndagen. Så nu står dom där i stallet och glor, med sex andra hästar. I morse så skjutsa mamma mig och Greta bara till travbanan så vi kunde fixa hagen. Vi stod där med snö till knäna med tre hästar sirrade på oss. Sen så åkte vi hem och böt strumpor och byxor för vi vart lite blöta.

Sen så lastade vi hästarna och det gick faktiskt bra. Sen så gick vi ut med dom i hagen som vi hade gjort under tiden så pratade föreldrarna och vi fixade i stallet. Vet ni vad??? Dom busade inte när vi släppte dom tillsammas. Sen tog vi in dom och borstade av dom, och hästern som står bredvid Fabian är väldigt sur! Han/hon hade örna slikade bakåt och visade tänderna men Fabin brydde sig inte så mycket. Vi borstade och sen satt vi på tränset och lorengeringslina och sen så gick vi till ett ställa och loregera.  Sen tog vi in dom och borstade av den lilla svetten som fanns sen fick dom gå ut i hagen.

Sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt mat, sen så såg vi på tv sen gick vi till stallet och gick ut och gick med hästarna innan vi tog in dom och då kom mamma grejer vi hade glömt, och då så tog hon bilder på oss men mormors dartor har inte ett hål som min kamra har. Sen tog vi in dom sen pratade med mamma om dagen. Sen åkte vi hem.

Bilder kommer i morgon!!!

                                                                             

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards