Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jossan Bergström - 6 mars 2011 21:37


Hej..

Jag var så trött igår att jag orkade inte blogga, vi kom hem kl sex igår. Igår så red jag Fabian först på¨morgonen då Greta var ute och gick med Alladin, men Fabian vart käpp och slängde av mig det gick bra!!. Jag skritta nästan hela tiden och travade lite, Greta och jag satt i tre timmar igår och försökte få tag på någon som skulle rida Alladin, undertiden stod hästarna deras lilla hage. Men tillslut så hittade vi en tjej som heter Anna som kunde rida Alladin. Så vi tog in båda hästarna för Fabian hade inte fått springa av sig nog mycket så att han fick följa med och springa runt travbanan några gånger i trav, galopp och skritt så klart. Sen efter vi hade sprungit och skrittat av dom fick dom gå in för kvällen. Vill ni ha detaljer så kolla på http://AlladinTheBest.weddblogg.se


Idag så gick jag och Greta upp kl åtta för vi orkade inte tidigare för vi la oss halv tolv .Vi gick upp och åt frukost och sen så åkte vi till stallet och gav dom frukost inne idag. Sen så tog vi ut dom i hagen och vi gjorde ordning i boxarna. Efter vi hade gjord det så åkte vi till mormor och morfar och åt och sen försökte vi få tag på en som skulle rida Alladin, men vi fick inte tag på någon då kom

kristina och jag frågade om hon ville och hon sa. Så jag och Greta sparkade till stallet, sen kom Kristina och vi sadlade och tränsade båda hästarna och sen så red vi ut en sväng. Det gick bra!

När vi kom tillbaka så hade Tomas Gretas pappa kommit med transporten mamma med. Så vi borstade dom och satt på transportskydden sen åkte dom hem. När jag kom hem så släppte jag ut hästen. Sen kom Tomas och vi åkte hem till han och åt pizza sen gick jag hem och tog in hästarna.

Ska sova nu!
God Natt!


Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards