Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Jossan Bergström - 9 mars 2011 21:26

Idag så var jag i skolan, konstigt va? Jag gick upp vid åtta tiden och satt på kläderna käkade frukost. Sen skjutsade mamma mig till skolan, där så hade vi lite rast sen så hade vi mattelektion sen så hade vi rast. Efter rasten så hade vi engelska sen så åt vi mat. efter lunch rasten så åkte vi till biblioteket och jag lånade fyra böcker. Efter vi hade vart där så åkte vi tillbaka till skolan och hade hemkunskap, och du fick vi veta hur man tvättar (som om man inte visste det?) Sen så åkte jag hem och gissa vem som var med och hämtade mig?

Viktor är det rätta svaret, när vi kom hem så åt vi mat sen såg jag lite på tv och klickade på darton och Viktor tjatade att vi skulle gå ut. Idag hade mamma och Erica ridit redan så jag longera bara Fabian. När jag gick ut i hagen så kom Åna fram också det brukar hon inte göra så mamma gick och kolla då hade hon ett sår på högra framben om jag minns, det var inte djupt men det började vid knät och slutade alldeles innan hoven. Så mamma tog in henne samtidigt som Fabian. Jag tog av Fabian täcket sen hjälpte jag och Viktor mamma att göra rent hennes sår och linda det, undertiden stod Fabian och glodde. Sen när vi var klara med det borstade jag Fabian sen satt jag på han longraings tränset. Mamma följde med ut för hon skulle kolla om Åna haltade!

Men det gjorde hon inte!!! ”Pust”

Undertiden så satt Viktor på snöhögen, jag longera Fabian en stund sen så tränade jag på bugningen och lite annat. Mamma gick in med Åna lite innan oss så Fabian vart lite stirrig, sen tog jag in han i boxen efteråt och borstade och satt på han fleecetäcket för min pappa hade varit så snäll och mockat åt mig!! sen gav jag han foder

TACK PAPPA!!!

Sen så tog mamma in sina hästar och Viktor tog in ”Sin häst” Han sköter om Carol.

Sen så gick vi in och åt kladdkaka.

Viktor ska sova hos oss,

Nu ska jag sova Syns!!!!

Kramiz

 

 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards