Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Jossan Bergström - 11 mars 2011 21:51

Livet leker i mellan åt! Idag när jag kom hem efter skolan ställde pappa upp på att gå ut och rida med mig för mamma skulle till jobbet! Så vi åt mat som var väldigt god!!! Sen så satt vi på oss stallkläderna och tog in hästarna och Fabian gick in direkt och borstade av dom. Jag red Åna och pappa red Fabian men jag tog inga bilder för min kamera är sönder! Sen så red vi, vi skrittade hela tiden men det var roligt för jag trava lite med Åna och Fabian började trava och pappa kan inte travgrejerna så han skrek STANNA hela tiden så det var skritt hela tiden typ. Sen red vi hem och sadlade av och tränsade av sen satt vi på täckena och sen släppte ut dom i hagen. Min pappa hade mockat så vi la in hö och fyllde vi på vatten.Sen gick jag in för kl var bara fem så jag kunde se på tv en stund...Nu är hästarna inne och vatten har vi gett dom!

Syns..

PS: Sanna ska fota mig i morgon så det blir en bildbomb i morgon

   

Mys

Av Jossan Bergström - 11 mars 2011 21:31

Hejsan i jag glömde berätta vad som hände igår efter jag satt på mig ridbyxorna. Jag gick ut och skulle hämta in Fabian, jag gick in i hagen knäppte fast grimskaftet och gjorde mig redo för gå in med honom i ballerinas box men han vägrade, jag försökte flera gånger sen så försökte pappa men vi lyckades inte. Så vi väntade på att mamma skulle komma hem, när mamma kom hem försökte hon flera gånger sen fick hon i honom. Sen så tog jag ut honom in honom flera gånger så han tills slut lärde sig att det inte var farligt, Sen så borstade jag och myste sen tog mamma in Åna och myste med henne.. Vart ingen ridning!


 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards