Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Jossan Bergström - 12 mars 2011 18:34


Det var 52 bilder som Sanna tog på mig, Fabian, mamma och Åna. Jag gick upp kl halv nio, sen såg jag på tv tills kl tolv sen gick jag och mamma ut till hästarna. Jag tog in Fabian och hon Åna. Vi gjorde orning dom sen så tog vi ut dom då tog Sanna kort på när Fabian nästan bugade, hon tog några kort sen så fick vi lov att gå för Åna ville inte stå still. Idag så red vi samma gamla väg igen.. HATAR SNÖN! Den gör så man inte kan rida någonstan nästan, jag vill ha SOMMAR! I dag när vi red såg galoppera vi hela tiden nästan, eller jag och Fabian <3 gjorde det men mamma och Åna travade. Sen gick vi hem efter uneför efter en timme, då tog Sanna kort när jag red barbacka och dom vart jättefina! Jag kommer inte lägga in alla bilder på bloggen det skulle vara för drygt!! hehe känner mig lite lat. Efter vi tog fotorna så tog vi in dom och borstade dom för dom var väldigt svettiga! Idag när dom gick ut så fick dom vara ”nakna” dom hade inga täcken på sig. Nu har vi tagit in dom. Alla hästar och kor står och tuggar på hö!

Syns

  

Snygg fejs jag hade!! fokusera på Fabbe!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards