Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Jossan Bergström - 13 mars 2011 19:54

Fabian är så duktig! Han har börjat lyssna mer på mig och han litar på mig, det är så roligt att han gnäggar när han ser mig på morgonen. Idag så vaknade jag nio, det var söndag så Sanna var redan uppe och packade till Falun. Jag gick upp och såg på tv, mamma hade tagit ut hästarna och gett dom hö. Efter en stund tv tittade så åt jag frukost då sa mamma att vi fick lov att rida efter två tiden för det var så mycket på för Sanna skulle med bussen och Erica till sitt jobb. Så jag satt och såg på tv då fick jag värdens huvudvärk och jag fick lov att ta en tablett, Kl två så skjutsade mamma Sanna till bussen då följde jag med för jag skulle ta ut ett paket. Så vi skjutsade Sanna sen gick jag in till hemköp och hämtade ut Fabians nya grimma och grimskaft eller bara grimskaft för grimman var för stor, funderar om jag ska sälja den eller skickade tillbaka den.. Vi får se. Efter vi hade skjutsade Sanna så gick vi ut och red, vi red samma väg som igår men vi startade där vi brukade sluta eller vad man säger. När vi var nästan hemma så började Åna halta på det benet som har sår så vi fick lov att skritta hela våran trav/galopp väg, men men...När vi kom hem så sadlade vi av och tränade av och jag myste lite med Fabian..Sen så satt vi på täcken för dom hade svettas och tog ut dom. Mamma hade mockat idag för hon visste inte om min huvudvärk skulle ge sig men det gjorde den. Sen så gick in och jag läste på glosera tills i morgon! Sen efter jag hade tränat en timme så gick mamma och jag ut och tog in hästarna och sa Godnatt. Nu sitter jag och bloggar kl snart åtta och då ska jag träna mer på glosorna. Nu ska jag säga varför jag inte rider ensam, det är för att Fabian blir så stirrig utan Åna men i veckan ska jag få ut det ur han för nästan varje dag ska jag rida ensam för mamma jobbar och Åna ska stå för hon haltar. Nu ska jag träna på gloserna

Syns i morgon, Fabian och Jag får stå för bilderna.

     

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards