Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jossan Bergström - 22 maj 2011 13:30

Vaknade i Sannas rum kl 9 idag. Under natten har Sanna pratat i sömnen så jag har vaknat några gånger. Idag har vi sett på en film som hette nått (Jag har glömt) Den handlade om en kille som var självisk och bara brydde sig om sitt utseende, och sen träffar han en tjej som lägger nån förtrollning som gör att han ser jätte ful ut. Sen säger den där tjejen som la förtrollningen att han måste hitta en tjej som älskar han innan våran och då träffar han en tjej och det händer en massa. Den var bra faktiskt, Nu ska vi äta snart. Sen ska jag åka hem till Dala-Järna. Jag kanske skriver när jag kommer hem eller till och med när jag åker hem vem vet? När jag kommer hem kanske jag och mamma ska ut och rida en liten sväng på min ädla springare.


Nu till gårdagens film, jag hann inte blogga igår för när jag och Sanna kom tioll hennes såg på på en film direkt som heter Eclipse  (En film i Twilioght serien.) Men filmen var jätte bra, men jag tyckte att den saknades nått. Det var nog för jag saknade Will hehe, men annars var den bra. Filmen handlade om att Jack och Barbossa skulle hitta ungdomens källa, men först råkar Jack ut för nått såklart så han träffar en gammal tjej. Och den där tjejen har spelat Jack och hon vill också åt ungdomen källa. Alltså det händer en massa. Jag ger filmen 3 ½/5 stjärnor. Filmens namn är pirates of the caribbean i främmande farvatten.

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards