Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Jossan Bergström - 3 augusti 2011 10:05

Idag ska jag och mina syskon och mamma åka till gemenskapen och shoppa lite där, sen ska vi åka till erikshjälpen och kolla där. Igår hände det en underbar sak, Viktor red Carol! Ja menar verkligen red! han sprang med henne och hon visade inge tecken på att på att ha ont. Och vet ni vad? Carol fick av Viktor från ryggen hennes sen sprnag hon iväg, som tro var, var jag och Fabian och red dressyr så vi prejade henne innan hon kom för långt. Sen hoppade viktor på och red, Carol var jätte duktig och gullig i hennes träns. NU i dag är Carol inge stel eller sånt så jag tror Carol gillade verkligen. Jag har kort på det men jag har inte hittat kamera sladden. Jaha nu ska jag klä på mig och sen ska jag putsa min RIDSTÖVLAR!!! Jag har änkligen hittat ett par eller hittat och hittat jag böt med Moppa och hon fick mina som var för små jag jag fick ett par som passa. Hej svejs. Senare ska jag rida min ädla springare!

  •   

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards