Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jossan Bergström - 21 september 2011 21:08

Nu har jag varit dum, jag har inte bloggat för jag har verkligen haft fullt upp,
På söndagen red jag inte men jag var och myste i hagen med Fabian och alla andra hästar.
På måndagen  kom jag hem åt, och väntade på Per. Sen kom han rätt så sent. Vi gick ut och det vart mörkt och då var både jag och Åna (Red henne i går) och Per och Olle, så det vart inte en sån lång tur. Och när vi kom hem tog vi in hästarna och då märkte vi att klockan var NIO! Jag gick in och duschade sen gick jag upp och SOV.

Idag kom man hem vid halv tre, åt mat och slappa en stund sen vart det läxor. Jag hade matte, so och Engelska. Jag gjorde matten och So,n men inte engelskan för dryg.
Sen gick jag ut vid fyra och tog in Fabians, Vi gick ut en sväng, när jag kom hem fick han godis och jag borstade av honom.
Jag gick in en stund och såg på The Lying game.

Nu är hästarna inne och jag ska äta kvällsmat, vi ses

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards