Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Jossan Bergström - 15 november 2011 19:15

Hej, jag tog mig lite tid att skriva här på bloggen. Idag har jag varit i skolan och jobbat som en dåre, för att inte få läxor, skulle inte hinna med dom i så fall. Kom hem och Greta och jag hade bestämt att vi skulle rida, jag tog på mig ridkläder och gick ut och hämtade Fabian, jag borstade han ordenligt men snabbt, sen sadlade jag och satt på han massor med reflex. Sen ringade jag Greta och vi sa att vi skulle mötas på en liten väg. Jag red i väg, men jag hittade inte Greta, jag började trava för Fabian var het. Jag hade nog gått där ett bra tag för det var mörkt, och Greta hade inte kommit dit än. Då tänkte jag att hon kanske hade ändrat sig så jag gav mig hem. På vägen hem ser jag Greta och hon säger att hon hade letat efter mig. Jag hade ju redan ridit klar och det var redan mörkt så vi bestämde att vi skulle rida någon annan dag. Jag red hem och tog av Fabian alla grejer och gav han kraftfoder. Jag satt på han vintertäcket och han var jätte gullig!

Jag gick in och åt sen såg jag på lite tv, Nu är Fabian och alla andra hästarna inne och Fabian har på sig sitt fina stalltäcke. Jag är så glad över att jag fick täcken i födelsedagspresent!

     



Och vi har varit upp byn och handlat godis till i kväll, med om det sen. Och där hämtade vi ut ett paket åt Erica och där var min födelsedagspresent. OCH DET VAR EN KALENDER! En VAMPIER DIARIES KALDENDER! överlycklig!

   


Och vi ska se sista twilight filmen i kväll. Vi åker 23:00 och kommer hem runt 2:00. Jag är riktigt spänd.

 

Vi syns!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards