Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Jossan Bergström - 17 november 2011 17:36

Jag har inte bloggat sen igår, för jag red inte eller någon sånt. Utan när vi tog in Fabian och dom satt jag mig i hans box och pratade om min dag. 

Idag har jag vit i skolan och haft tyska, förut har jag tyckt att det har varit tråkit men det blir roligare och roligare! När jag kom hem åt jag och vilade en stund, sen skulle jag ut noch rida men då sa pappa att mamma hade sakt att dom skulle stå idag, för Calle skulle komma och byta blindbrod och då skulle vi inte slita ner dom så mycket. Jag suckade, men sen kom jag på att jag kunde pyssla med han. Jag satt på mig ridkläder och gick ut och hämtade in Fabian. Jag tog av han täcet och borstade han, och kamade han svans och man, sen gick vi ut och gick. Vi gick på en åker här hemma och sen tränade vi bugning och att han ska komma till mig och stanna. Han var jätte duktig. Han bugade hela tiden efter ett tag bara för att få godis :) Efter en stund tog jag in han och masserade han. Nu har han varit ute och busat, men nu är han inne och äter hö. Jag har masserade Åna och satt på henne täcke. Jag satt mig och prata idag också, det var mysit. Nu ska jag se på film med pappa. Klockan åtta ska hästarna vatten, sen ska jag sova.

           

Bilderna är suddiga för fabian inte ville står still.

Godnatt! 

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards