Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under december 2011

Av Jossan Bergström - 28 december 2011 20:35

Hej tänkte slänga in ett inlägg här. Jag tänkte ni vill veta vad som har hänt. Jag har firat jul hos Moa och Robert. Och jag har fått en massa julklappar, bland annat en mobilhållare och en huva till Fabian, och han är jätte gullig i den. Har en bild ni kan få se den sen. Jag har också tagit ut hästarna i dag och en massa andra saker. Idag Red jag och Per och då krånglade Olle och då red jag honom och per Fabian. Det gick väl bra. När vi kom hem, så ryktade jag Fabian och satt på han täcke. Sen la vi ut middagshö åt alla hästar. Efter vi hade tagit ut hästarna, började jag mocka. Per la in spån och sen åkte jag hem. Efter jag hade mockat och lagt in hö till alla och foder till dom  som skulle ha. Då tog jag ut Carol och gick en sväng med henne. Efter vi hade gått en sväng borstade jag henne. Sen sa jag hejdå till dom sen gick in. Duchade och sen åkte jag och mina syrtraar och far till mormor och morfar och åt. När vi hade ätit väntade vi där på att erikshjälpen skulle öppna. så jag sov en stund. När vi var vid erikshjälpen kom mamma, hon hade slutat jobbet och vi skulle åka till Robert och Moa och fira Roberts födelsedag.
Pappa åkte hem tidigare än oss och då när vi kom hem hade han tagit i hästarna åt oss. TACK PAPPA!
Här kommer lite bilder som lovat!

        ¨

Lite bilder med dåligt kvalite, men hoppas det duger.

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards