Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jossan Bergström - 11 augusti 2012 15:09

Är hemma nu, ska bara vila en stund sen ska jag ut och gå med Fabian, ska se hur hans ben är!

Men jag såg han ihagen och det verkade helt okej. Kanske blir någon bild på Fabian.

 

Av Jossan Bergström - 11 augusti 2012 11:15

Mamma hörde av sig i morse (sov hos GRETA) och sa att Fabian var det knappt nått fel på. Han hade bråkat (som vanligt) med Åna i hagen om maten. Vilket glädjer mig, det visar att han inte har ont!!!


Tack Mamma för att du står ut med mig!

och Pappa

Av Jossan Bergström - 10 augusti 2012 21:55

Det har gått så bra tills idag.

Longerade Fabian på gården, mamma viktor och Rasmus kollade på. Det gick bra fram till Fabian vart rädd snavade och ramlade. Han ramlade hårt på rumpan och slog i sig på höften. Fick panik men det var bara lugna honom och gå med honom för att se om han var halt. Och så klart var han det på vänstersida. Grät floder, gick in och masserade han och mamma hjälpte såklart till. Han fick Arnika på höften och låret sen lidade jag båda hans ben. För att det vänstra inte skulle svälla och det andra för stöd. Sen gick jag med han en stund, och då var inte lika halt och mer smidigare på den sidan. Sen fick han gå in iboxen. Satt i boxen och grät, min fin kille! Men på sättet han bettede sig verkade som han inte hade så ont. 


Så imorgon blir det promenader för Fabian i grimmskaft i mängder. Har pratat med mamma och hon säger att allt kommer bli bra, bara jag skirttar och rör mycket på han i morgon... HAN KOMMER BLI BRA!!

Nu sover min Prins!

Av Jossan Bergström - 10 augusti 2012 16:21

Har kört Carol i nu, hade med Ninja och Viktor (kusinen Viktor.) 

Det gick väl bra, fick lov att få över carol över 71,an tvågånger. Det gick väl som detr gick.

Och mamma har hunnit longerat Olle en sväng, men det gick också som det gick. Olle har troligvist aldrig blivit longerad i hela sitt liv, sen när jag skulle prova gick longeringslinan av.. MIN TUR! Nej Fabian nästa!

 

så såg det ut nästan hela tiden.

Av Jossan Bergström - 10 augusti 2012 11:04

Tjerna!

Idag blir det att köra Carol, med Ninja:) 

Mina kunsiner är här så att saktas lite ner idag.

Ska rida Fabian;) Ser framimot det!!

lite kassa bilder från igår

     

?

Av Jossan Bergström - 9 augusti 2012 16:30

Jag tror verkligen att Ninja tror att hon är häst:) står och äter gräs med Carol!

Av Jossan Bergström - 9 augusti 2012 14:32

Har kört Carol en sväng nu på förmiddan,hade med Ninja, vilket var kul och svårt! Om Carol stannade gick Ninja och om Ninja stanna gick Carol :)Men det gick ändå väldigt bra.

Det vart bara en liten tur på åkern men vi sprang ju ändå lite!



Det kom ett paket idag! till mig och Fabian, det var från Hööks, och det som låg i var ett träns,hovkrats och en putsborste.

   

håret var ivägen lite grann. hehe. Får en bild sen med träset på.

Nu ska jag rida Fabian och prova träns!

<3

Av Jossan Bergström - 2 augusti 2012 13:11

Nu är dom hemma!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards