Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under september 2012

Av Jossan Bergström - 22 september 2012 09:27

  Just nu har jag väldigt mycket på. Jag har den  här saken skola som man tydligen måste gå. Och sen har jag två hästarn jag ska hålla igång. Fabian och min lila gulliga Carol! Fabian ramlade ju här om måndaden men han har inga tecken på det. Och Carol kör jag och tömkör jag, väldigt kul! För man vet aldrig vad den där shettisen ska göra!

Fabian rider jag som vanligt och jag börjar tycka det är väldigt kul att rida igen, jag hade en svaka förut.

Idag ska jag upp på höstmarknaden i Snöån och sälja korv, förra året var ju Fabian med men i år får han stanna hemma. Innan jag ska upp dit ska jag hinna köra Carol, rida Fabian och kanske longera Åna.

Och Olle, han har gått en tävling. På bygdetravet i kvarnåker. Kom två den lilla spilvinken!

Sadelkammarnen har blivit större, mycket bättre! Tack pappa för det! Nej nu frukost sen Carol!

 


Lilla Fabian <3
  

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards