Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under november 2012

Av Jossan Bergström - 29 november 2012 16:02

Anledningen varför jag inte har bloggat är att jag har inte haft orken.

Allt går ner åt, jag var med ryggen till doktorn för två veckor sen, och han sa att det var påbörjad diskbråck.Och det vart medciner och ingen ridning på 10 dar. Vart inte bättre efter dom 10 dagarna så jag åkte dit igen, och då hade jag en annan doktor och han sa att det inte var något diskbråck, utan att jag inte hade fel alls på ryggen, så det vart mer medecin och nu ska jag äta det i några dagar sen ska jag till en sjukgymnast, blir inge ridning alltså.


Så trött på detta. jag vill veta vad det är för fel, för det är inte meningen att en 13 åring tjej ska vara sömnlös på nätterna för sin rygg. Och äta medciner som en knakare nästan?

Just nu har jag ingen lust, vill bara ligga ner och gråta. Jag vill rida och vara med Fabian, men det går inte förom Fabian puffar till mig får jag så ont i ryggen att jag börjar gråta. Men varje kväll så borstar jag honom, men jag tycker så synd om honom. Han ska inte påverkas men det gör han. Han har nu stått i 18 dagar.

Just nu hatar jag mitt liv.

Av Jossan Bergström - 12 november 2012 19:23

Man fyller tydligen år i morgon! Men jag har fått allt jag velat, och tack tack Mamma och Pappa för vintertäcket jag och Fabian, det fick jag när vi skulle och hämta Sanna, då åkte vi förbi en Hööks butik och mamma och pappa var supersnälla.

Ska ut och släcka hos hästarna och kolla att allt är bra. Men det är det nog, har inte hört något ovanligt i alléfall.


  Var och såg denna snyggig i somras. Var där med Greta <3 (sundsvall) 

En av hans underbara låtar

Av Jossan Bergström - 12 november 2012 15:17

Ska inte rida Fabian idag, jag har så ont i ryggen. Men ska nog ta in han och rykta, hoppas han förstår <3

Hoppas läkarn hittar felet i morgon. Men ska ut nu, jag ska mocka åt Olle och ta in Fabian.

 

En dag där jag var väldigt lycklig.
  

Av Jossan Bergström - 12 november 2012 07:12

 

Av Jossan Bergström - 11 november 2012 20:42

varför jag bloggar? ju du, jag bloggar inte för att folk ska börja gilla mig eller nått sånt. Jag bloggar för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla, kolla hur jag och Fabian har haft det. Det är som en dagbok, som man kan kolla bak och le åt. Men det är ju ett plus att man för lite uppmärksamhet :)

  <-EN av mina favoriter


Fabian stod idag, hade så förbaskat ont i ryggen natten som var, och på dagen så jag och mamma beslöt att han fick stå.

Jag har ont i ryggen för förra sportlovet skulle jag ta ur Fabian ur transporten och då hade han bråttom ut och jag hann inte med så jag slog i nacken på nått vis, sen dess har jag haft ont i ryggen från och till. Jag och mamma åkte till en läkare efteråt och dom sa att det var bara en sträckning, och gav mig några övningar som jag skulle göra. Det gick över. Men sen så började jag dansa för ett par veckor sen och då kom det tillbaka, så jag fick sluta på dansen för varje steg jag tog kändes som jag fick en kniv i ryggen, när jag fick smset av mamma som det stod att hon hade sagt till min danslärare att jag slutade, vart jag tårögd. Jag älskar verkligen att dansa och det kändes som en vän togs bort från mig. Men jag visste ju att det var för min egna skull. Men jag hade fortfarande ont och det går inte över så på tisdagen (min födelsedag) ska jag och mamma besöka läkarn. Hoppas att dom kan fixa ryggen föralltid nu!

Nej nu ska jag sluta klaga, jag kan rida, men det gör ont efteråt och när det gör för ont rider jag helt enkelt inte.

Igår red jag ialléfall, det gick bra. Red på åkern här hemma och Fabian var inte riktigt på hugget men det ändras väl :) man kan inte alltid vara på hugget.

Se om jag rider i mon.



Av Jossan Bergström - 7 november 2012 08:02

ska snart in på matteprov jippi :) or not..jaja, ska rida med hanna idag :) känner att jag behöver lite sällskap. Fabian också:)

Av Jossan Bergström - 6 november 2012 18:44

Denna tjej har jag beundrat hela mitt liv, hon är tuff och sårbar. Hon vågar stå upp för sig själv. Och hennes nya album är verkligen bra. så jag tycker alla ska ta sig tid att lyssna på den här låten <3

Av Jossan Bergström - 6 november 2012 18:36

Nu har man ridit! Allt gick super, kunde inte rida så länge för det vart så mörkt på engång.

Red på åkern gick super, skrittade bara för Fabian var lite osäker på var han skulle sätta fötterna. Han snubblade gång på gång pga att han såg knappt något. Travande lite också på vägen hemma. Fick lov att ta galopp också, och gud vad duktig han var, är glad att jag har hästen som jag har. När jag kom in tog jag och Morsan in resten av hästarna. Och Fabian fick på sig ett täcke. Han var verkligen super duktig idag.

Älskar verkligen honom,  han är mannen i mitt liv ;)

Ska plugga på nu, sen blir det väl att spela lite sims, nödar det liksom :)

  Lilla Fabbe och jag i Sommras, var pissblöt hela jag och han, hade duchat:) Och jag vet inte vad som hände med mitt öga   

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards