Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under januari 2013

Mys

Av Jossan Bergström - 22 januari 2013 17:12

Vart inge ridning idag, jag och mamma var vid banken och fixade lite och sen handlade vi. Och tiden flög i väg.Klockan är ju 17´00 och hästarna ska in, jaja vad ska man göra?

Får väl ta en stund i boxen i kväll, börjar känna mig utpumpad. Och det brukar alltid bli lite bättre när jag har varit ute.

Plus att Fabian är där!

 

Av Jossan Bergström - 21 januari 2013 14:51

Tog en stund nu innan jag ska ut och rida.

Har ätit och bara slappat, men nu ska jag ut i kylan, Nej då så faligt är det inte, 10- bara.

Idag ska vi till gräsåkern så han får springa, vi var där i går. Och man kände verkligen hur det spratt i hela kroppen.

 

Har en hel del gamla bilder, men vill ha nya. Men har ingen kamera att ta med.

 

GODIS!!

hehe nej nu måste jag ut till pållen


Av Jossan Bergström - 20 januari 2013 15:57

Idag blir Fabian 19år!!

Grattis min lilla gubbe!

 

  <3


(jag vet inte riktigt när han fyller år, men eftersom det är fabian som har namnsdag fick det bli idag)

Av Jossan Bergström - 19 januari 2013 11:03

       

Av Jossan Bergström - 19 januari 2013 10:25

Nu ska jag börja om med Fabian.

Under en tid nu har jag inte haft lusten att rida, men nu ska jag börja rida så det är roligt, längre turer och mer mys. Jag älskar honom över hela mitt hjärta och jag mår så bra när jag är med han. Jag tycker det inte är så kul att rida när det är mörkt, och nu är marken så hård så det går knappt att galoppera.

Jag hatar verkligen vädret just nu!

JAJA, jag ska prata med mamma om jag kan åka/rida till ridhuset nån gång i månden, inte för att rida dressyr eller nått sånt. Bara för att jag och Fabian ska få kunna springa omkring eller hoppa ett par hinder, för det vet jag att Fabian älskar det. (och jag)

 

Av Jossan Bergström - 15 januari 2013 17:42

jaha, nu har en kallperiod starta här i dalarna. Bara man stoppar ut fingrarna  genom dörren så fryser dom till is.

Men i alla fall så red jag Fabian idag, han var lite het. Men jag sprang inte för att jag vill inte att han skulle bli svettig, han bor i ett kallstall. Jag och han red omkring här hemma, det var jätte mysigt.

 

Gammal bild från i höstas


Nu ska jag försöka få tag på Greta så vi får baka!


Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards