Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Jossan Bergström - 2 april 2013 21:15

Gick upp vid sex idag och jag och mamma åkte vid hlav åtta till Roger, sen var det in med hästarna och åka iväg.

Vi kom fram vid Rättvik vid tio-tiden. Lastade ut dom två hästarna och in med dom i Leifs stall.

Dagen var rolig, men jobbig. Många intryck på kort tid. Jag fick hjälpa till med allt möjligt, som tex ducha hästar och sätta på vagnar.

  en extremt suddig bild på Fabian.


Men när jag var där så insåg jag att vill verkligen vill jobba med hästar, i alla fall göra det på fritiden. Det spelar ingen roll om det handlar om travhästar eller om det är ridhästar, jag vill ha hästar i mitt liv. För hästar gör mig lycklig på massa olika plan.

När vi kom hem vid tre så åt jag först, sen vart jag tvärr slut så jag somnade på soffan. När jag vaknade var klockan sex så jag sket i att rida idag. Jag ska försöka hinna rida i morgon på förmiddan innan jag drar till stugan med vänner :)

Ja det var allt jag vill säga för den här gången.

Vi hörs, om du törs!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards