Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Jossan Bergström - 5 maj 2014 22:13

Hejsan, hejsan!

Har sitter man och kommer på att man har en blogg också, och helt plötsligt hade man en fungerade dator. Låter inte det bra? Fick helt plötsligt sugen att blogga, skriva lite. Så här är jag igen!

Idag var en bra dag, tror att det var än av dom bästa dagarna på länge. Skolan var helt okej för att vara skola, och när jag kom kunde jag ta det lugnt! Jag behövde inte stress ut i stallet för att hinna, utan jag kunde äta i lugn och ro och vila lite!

Min vackra skolan, som jag spenderar fem dagar i veckan i.

Ridturen var helt fantastisk!

Fabian och jag bestämde oss för att det var dags att klättre lite, (Efter en stunds lek ihagen, såg verkligen ponnyn i han då!) Det gick jätte bra att klättra, han gick på bra och ville framåt och arbeta. Vi sprang ju en hel del också, måste jag medge! Var ute i en timme, vilket jag tycker säger något. Hel nöjd med min 20 åring idag!

Han var lite på sånt här humör, men det gjorde inget alls!

Annat som händer här hemma är väl att Åna ska kläcka ut en hästbebis snart! ( vet att det heter föl..) Är verkligen taggad på det, tänk er att uppfostra en häst precis som man vill. Så nu har jag och mamma lånat massa böcker om avel, uppfostring med mera. Tänk att Fabian ska få lära en liten spilifink sina knep! 

Ja det var det jag ville säga för nu, och nu när jag har egen fungerade dator kanske det sker att jag bloggar mer än en gång i havlåret, för som sagt det blir som en liten dagbok som man kan läsa senare. 



Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards