Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under oktober 2014

Av Jossan Bergström - 22 oktober 2014 20:30

Idag var en bra dag.

Förra veckan åkte jag och Fabian på en mini semester tilll Kvarnåker, och hade det allmänt bra. Det var så skönt att kunna rida hur länge, var man ville utan att ha en arg markägare efter sig. Eller inte behöva rida samma väg varje dag, vecka in och vecka ut.

Men nu är vi hemma och har det gott, denna lillla semesten har gett mig energi. Det är SÅ roligt att rida igen, jag och Fabian har klikat på nytt och han tycket också att det är kul att rida igen!

Idag red jag kanske i 30 min, och vi travade och galopperade. Men efter de har plöjt åkern här hemma så tar jag ingen stans "suck"

fast jag gjorde det bästa av det i allafall, vilket var bra nog. Både jag och Fabian kom hem nöjda!

   

Det kassa med denna årstid är att det blir mörkt, snabbt! Men det är bara reflexen på och köra :)

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards