Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Jossan Bergström - 12 januari 2015 19:43

Av Jossan Bergström - 12 januari 2015 19:32

Nu i några dagar eller rättare sagt i två dagar har det snöt för hela vintersäsongen känns det som. Så idag blev det ingen ridning som jag hade planerat, men det är mest för att det inte var mockat när jag kom hem och mörkt redan. Men i morgon ska jag rida, för då slutar jag tidigt.

Tog ut hästarna innan skolan idag, och jag hann faktiskt! Jag som trodde att jag inte skulle hinna det, så nu ska jag ta ut hästarna varannan vecka. Har jag och mamma bestämt. Eller mer jag än mamma ;)
Och dessutom var jag inte helt slut när jag kom hem heller. För efter jag hade ätit mockade jag och tog in hästarna OCH skottade ute vid stallet. Det var skönt att komma ut, för den lilla tröttheten som jag kände försvann ;)

Här har ni en bild från häromdan som visar att shettisar inte känner ström! Hon stod så här i nästan 5 minuter och åt höt som hade kommit på fel sida. Och tro mig strömmen går igenom, jag testade :)

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards