Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Jossan Bergström - 13 januari 2015 19:03

såg på min planering att jag ska ta och rida den "nya vägen" i morgon. Vilket betyder en väg som jag hittade för typ 3 månader sen. Vägarna hör hemma är inte många, så jag är ständigt på jakt efter fler.

En liten bild på mig och en bra underbar kompis för ett tag sen ;)

Av Jossan Bergström - 13 januari 2015 19:00

Hann faktiskt rida idag, innan det blev så mörkt att jag inte ens såg mina fötter.
Det gick väldigt bra, han var lite het men det går ju att förstå. Han har ju stått ett tag. Tråkigt nog.

Vi red bakom Tomas, en väg som tar ungefär 20 min att rida, men det var en bra början på veckan.
Dessutom fick han lov att pulsa lite snö, och trava lite :)
När vi kom hem masserade jag hans rygg med lite liniment, och bak knäna. Bara för att han inte skulle få så mycket träningsvärk i morgon ( om han får något överhuvudtaget)
Men bättre att ta det säkra före det osäkra!
Imorgon ska jag försöka hinna till sandtaget i närheten och klättra med honom. Men som sagt det beror på hur fort det blir mörkt.

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards