Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Jossan Bergström - 16 januari 2015 18:21

Min träning idag gick jätte bra. Började med att cykla i 10 minuter, sen rodde jag i 10 minuter, 10 minuter på springandet och sen 5 minuter till på cykeln. Kändes i början i knäna när jag cyklade, men efter ett tag när jag började bli varm, så slutade knäna att värka. Tog kondition idag ist för att, ja jag ville det :)
Nästa träning som jag ska göra är på måndan, då ska jag köra en träningsvideo sen gå på en powerwalk med ninja. Men imorgon och övermorgon ska jag gå lätt med ninja.

Av Jossan Bergström - 16 januari 2015 16:16

blev inge klättring i sandtaget idag. Var jätte trött och slut efter jag kom hem efter jag hade gymmat, + Att jag har huvudvärk. Så jag la mig på soffan för att få huvudvärken att släppa, men den har inte gjort det än :(
Men ska i allafall gå ut och ta in hästarna nu, på med täcke på Fabian och Olle, och så ska de få lite fredagsgodis :)
Men i morgon följer jag planeringen som det ska. För jag tror huvudvärken beror på att jag inte har mina glasögon när jag läser och liknade. Så nån gång under nästa vecka ska jag till specsavers och kolls synen, och eventuellt fixa glasögon.

Försöker leva lite som det här mottot, tror att man får ut mer av sitt liv då!

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards