Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Jossan Bergström - 3 februari 2015 19:43








Fick hjälp idag av Viktoria och rida Fabian så jag kunde rida Mirinda samtidigt. Åkte dit direkt efter skolan och började med att äta mat som mamma hade tagit med på morgonen. Sen var det bara att klä på sig och köra igång.

Vi tog in hästarna och gjorde klar dem, och båda skötte sig fint på gången.

Men såklart började läppen att gå när jag satt på Mirinda sadeln och började nervösa soig, men det var bara att prata lugnt med henne och helt enkelt lugna ner henne.

Vi ställde in Fabian i hans box så länge, så vickan kunde hjälpa mig att hoppa på Mirinda, för hon är lite krånglig. Hon vill inte stå still, men det blir bättre för varje dag.
Ridturen gick bra, både hästarna skötte sig fast Fabian var lite het. Men det gjorde mig inte så mycket, jag red ju inte ;) Tog en vända på kanske 40 min och de fick pulsa snö och jogga lite lätt i trav och galopp. Inga problem där heller. KOm hem och gjorde klart de andra hästarna för natten och masserade både Fabian och Mirinda.

Fattar inte varför bilderna blir så suddiga, måste vara nått fel med kameran på telefonen!


Hahah Fabian fick nästan Vickan att ramla av när han skulle klia sig :)

[Bild]

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards