Allt som händer runt mig!

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Flyt

Av Jossan Bergström - 5 februari 2015 12:38

Ridningen igår gick suveränt, han hade verkligen fly i både galoppen och travet. Tänkte bara vara ute en liten stund,men det visade sig att jag var ute i nästan 40 min. Red som sagt vid golfbanan, och mötte såklart en skidåkare som blev livrädd! Och då blev Fabian med. Tydligen hade skidåkaren trott att Fabian var en älg haha :) Blev inte klar innan 18 idag heller utan kom hem runt 19, men det var lugnt fick mycket gjort i stallet. Fixade alla hästar vi har där och städade lite i sadel/selkamman. Idag blir det samma sak, rida och göra stall :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan Bergström - 17 maj 2016 09:43

Det var längesen jag var här inne, och mycket har ändrats sen dess. Jag har flyttat hemifrån och bor själv i en studentkorridor i utanför Falun. Jag går på Kristinegymnasiet och läser samhällsvetenskap. Jag funderar på att börja blogga igen. Men...

Av Jossan Bergström - 14 februari 2015 10:31


Red både Fabian och Mirinda igår, Mirinda var lite dryg, hon låg på bettet och var mer intresserad av sakerna runt omkring henne. Försökte ändå köra ett relativt bra dressyr pass, men det gick inte så bra som jag vela. Men men! Sprang av henne i skog...

Av Jossan Bergström - 10 februari 2015 21:53


Blev ändrade planer idag med! Blev ingen ridning på mammas kompis häst, tiden blev ändrad till fredagen. Mirinda: hon kördes istället idag, för hon har blivit riden de senaste passen. Körde först 4 varv på banan som uppvärmingen, skuttade ett halvt ...

Av Jossan Bergström - 10 februari 2015 08:14

Imorse var jag inte lika pigg när jag vakna, men inte heller lika trött som jag var förra veckan. Idag ska jag hjälpa en vän till mamma och rida en av hennes travare, jag går antagligen ut i skogen och klättrar + lite trav. Blir antagligen någon in...

Av Jossan Bergström - 9 februari 2015 20:01

Jaha ridturen blev lite ändrade idag, blev en skitt och trav tur tillsammans med pappa som körde en av travarna, Rurik. Inte så lätt att ta kort när man rör sig, och ekipaget som man tar kort på sig rör sig också :) Men ridturen gick bra, Fabian ...

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards