Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Jossan Bergström - 8 februari 2015 19:31

Nu är jag hemma efter jobbet, tog ungefär lika lång tiden som jag trodde att det skulle. Fick städa 15 stuger idag, vilket kanske inte var det roligaste men men, jag får pengar :)

Mirinda var iväg idag till rättvik och blev riden av en riktig montéryttare, och mamma sa att det gick riktigt bra! Fast jag fick några riktlinjer jag ska följa när jag rider henne. Så nu ska jag rida dressyr två gånger i veckan för att få ihop henne mer, och göra så att går ihop mer och kan arbeta bättre. Och en gång i veckan ska hon gå intervaller. Få se om jag rider eller kör intervallerna, det blir nog lite blandat. Men nu är prio ett att jag hittar en tränare som jag kan rida för kanske en gång i veckan, för enligt mig kan det göra stor nytta för personen ser hela ekipaget. Både ryttare och häst.

 

Av Jossan Bergström - 8 februari 2015 06:42

Idag ska jag upp till Sälen och jobba en sväng, städa lite stugor :) så idag får Fabian stå för jag brukar inte komma hem förens typ vid 19:00. Men det mår nog han bra av, för passet igår var rätt drygt för båda två. Tog några varv på banan i både trav och galopp, han skötte sig galant förutom när jag skittade av honom och han tyckte det skulle vara skoj att försöka få av matte, vilket han inte lyckades med!

sammanfatting på denna helg, och en liten bild på Mirinda

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards