Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Jossan Bergström - 14 februari 2015 10:31

Red både Fabian och Mirinda igår, Mirinda var lite dryg, hon låg på bettet och var mer intresserad av sakerna runt omkring henne. Försökte ändå köra ett relativt bra dressyr pass, men det gick inte så bra som jag vela. Men men! Sprang av henne i skogen efteråt och det fick betydligt bättre, fast hon låg en hel del på bettet då också. Fast hela ridturen får jag väl säga var helt okej!

Fabian fick jag hjälp att rida, Viktor kom så jag tog chansen eftersom jag hade en rejäl huvudvärk. Fabian fick skitta, trava och galoppera med Viktor. Det gick bra, Fabian skötte sig galant när Viktor red! Och så gick vi till mormor och morfar och fick en morot :) han fick väl gå 1 km!
Idag ska jag rida både Mirinda och Fabian igen, för jag hinner inte imorgon för jag ska jobba.

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards