Allt som händer runt mig!

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jossan Bergström - 8 oktober 2013 10:28

Tjena!
Sitter och skriver ett reportage om min praktik just nu, tog en liten paus.
Det gick jätte bra att rida igår, jag och Viktoria hade jätte kul,och hästarna med.vi ska rida igen på onsdagen:) När vi kom hem så gjorde jag övningarna med Fabian och han tyckte det var lite skumt. Men det går nog över ska du se! Idag blir det uteritt själv, ska känna genom honom, kunde, inte riktigt göra det igår ;) men han varpigg och framåt. Vilket var skitkul!

Av Jossan Bergström - 7 oktober 2013 13:00

Sitter på engelskan och har verkligen inget att göra, är klar med allt typ,
Idag ska jag och Viktoria ut en sväng på Fabian och åna:) ska knäppa lite bilder på henne också, min vackra vän.
Igår blev Fabian lasrad och han gillade verkligen, hela han slappnade av. När han var klar fick jag några "övningar" som jag ska göra med honom. Men det var lätta övningar så det blir nog snabbt en rutin. Vi får om vad han är på för humör:)

Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards