Allt som händer runt mig!

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Jossan Bergström - 21 januari 2015 19:12

Idag hann jag inte rida igen, för jag måste verkligen göra klart detta skolarbetet! (som jag nu har gjort klart ) Sen fick jag lov att mocka för mamma hade inte tid. Och när jag var klar med allt det, så var det mörkare än mörkt ute. Så det var bara att ta in hästarna och ge dem kvällsfoder. Fabian verkade inte bry sig så mycket, men det stör mig. För jag behöver planera, och när det jag planerats störs. Så ändras liksom hela min dag. Om ni förstår vad jag menar. 
Men nu är iallafall skolarbetet klarskrivet, och det hoppas jag nu. För varje gång jag tror jag har blivit klar, har min lärare sagt att jag ska skriva ungefär 3 saker till.

Då är det bara att tänka, att jag har bara några få månader kvar i denna oorganiserade skola. Sen slipper jag den för resten av mitt liv! :) 

Gjorde förresten mitt gymnasievall idag, och är faktiskt ganska nöjd! Nu ska jag bara hoppas att jag kommer in och att jag i så fall får tag på någonstans att bo, men det fixar jag då :)


Presentation


Allt Och Lite Till!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag blogga mer?
 Ja
 Nej
 Nej, du kan lägga ner bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards